luni, 17 martie 2008

Bilantul unei nopti ...




2:54...ora la care toate visele prind viata ....al meu s-a pierdut pe drum ....s-a ratacit in negura noptii ...am sa ii trimit o scrisoare din farame de stele ..poate ca asa visul ce il astept v-a gasi drumul spre geamul meu ...visele mele ,vor fi calauzite de lumina... din farama mea de stea .... Si da sunt iar singura ....nu imi place ....da probabil in adancul sufletului meu am nevoie de linistea pe care mi-o da singuratatea ..mai ales noaptea..cand abea mijeste o lumina si luna vegheaza deasupra geamului meu ....singuratatea asta e oare chiar o solutie...?...sau e o solutie ca asa vrem noi sa fie ...?....totusi nu sunt singura ..am mereu niste musafiri nepoftiti ....o pata mica aproape insesizabila pe marginea oglinzii ..nu stiu de cand e acolo dar nu am sa o sterg asa nu sunt singura de tot ....si mai am o pisica care imi face cate o serenada in fiecare noapte ...oare simte si ea singuratatea....... cat e de apasatoare? ...probabil nici nu canta pentru mine ...probabil asa isi alunga teama de singuratate si nesiguranta noptii, seara de seara in strada rece si plina de siluete fara vreun inteles ....sta in strada in frig ...E poate cald , poate ploua ..sau poate e vant sau ninge ...sau chiar e alungata cu pietre de niste pusti care habar nu au ce inseamna sa stai pe strada ....ea e tot singura ....si isi tine si ei si mie de urat noapte de noapte ....asta ca sa stiu ca nu sunt chiar singura intre acesti patru pereti imbibati de fum ...si martori la atatea lacrimi ....lacrimi mute si secrete ....nimeni nu intelege singuratatea decat daca o traieste .... Eu o traiesc zi de zi ...seara de seara ...mai imi tine companie tigara ...care ma paraseste mult prea repede uneori.......tu ai trait in singurate ?

1 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc pentru un blog interesant