miercuri, 5 martie 2008

Intrebari

Si daca as reusi sa te inteleg ....

Si apoi sa te pierd ?

In ritm de vals sau tango sa fim asemenea unui repetent

Sa intelegi ce greu e ....

Si sa ma strigi de undeva departe

Si eu sa nu te aud , si sa imi doresc o moarte

Moartea unui vals ,

Moartea, cuvant de inceput si sfarsit ...m-am linistit

Si iar vin umbre si m-apasa greu ....

Si te caut prin neguri mereu ...si tu nu mai esti la fel ...


Ai riduri si esti batran ...si esti urat ..mai urat decat odinioara ...vorba ta ma infioara cand....


Mana ta coboara ...dar ..trist...nu ma atinge , esti fantomatic si incert....

Eu cad si paralizez , as vrea macar odata sa mai savurez ...

Cand te-am pierdut si am uitat ?

Cand am fugit si am picat ...?...intrebari fara vreun raspuns

ma inconjoara....nu mai esti cel de aseara ....

In urma ta usa ai inchis ..si intr-un tarziu am realizat ..a fost un vis

0 comentarii: