duminică, 10 februarie 2008

ultima carte jucata ...?

Viata e un joc de noroc ...si nu stiu daca am avut pana acum carti atata de bune ...dar eu zic ca le-am jucat cum am putut eu mai bine ....poate un jucator mai bun le juca pana la extrem ..insa eu le-am lasat loc de recuperare......oare chiar si in iubire avem de ales carti ?...sau cand vine vorba de dragoste jucam cu ceea ce primim ...?...totusi nu am cerut nici o carte in ultimul timp ...si m-am trezit cu un cadou ....cartea omului de langa mine ....sa fie oare bine ?..sa fie oare rau ...?.....nu stiu ...stiu doar ca mai bine de atat nu imi pot juca cartea ..poate ca sunt eu stangace in ale jocului ....sau poate ca asa trebuie sa fie .....cartea destinului e in mana unui singur om ..si el o joaca dupa bunul sau plac ....

dar sa revenim la cartea mea ....dece nu imi pot juca cartea mai bine de atat?...daca cartea mea e sortita unui joc scurt ....si lipsit de farmec ...dece am primit cadou ( desi e impotriva regulilor jocului )....cartea aia pe care toti o asteapta ...?...draga jucatorule ...te-am lasat sa imi ascunzi palma mea in palma ta .....si te-ai uitat in ochii mei ....si ai vazut mii de lumini ....si te-ai jucat cu degetele mele ...de parca erau de portelan ..abea le atingeai ....si mi-ai sorbit fiecare cuvant cum altu nu a stiut si te-ai hranit cu el ...si ai fost acolo sa imi stergi lacrimile cand ochii se innecau si era nevoie de o revarsare ca sa revina la normal ...?...iar in bratele tale puternice mi-am gasit adapost de atata timp .....si daca povestea mea se aseamana cu povestile de nopate buna pentru copii ...dece nu am o radiera cu care sa sterg viata asta cotidiana in care ma pierd zilnic .....si sa pot sa te vad si eu cu ochii mari si blanzi asa cum te uiti tu la mine ...?....sa fie oare asa regula jocului ...oare e nevoie sa ajung sa te pierd .....iar apoi sa repun totul in joc candva ... si sa imi joc cartea mai bine ...?..oare e nevoie sa trisez ?....nu stiu ...dar vezi tu jucatorule nebun ..nici sa trisez nu stiu ...chiar si aici sunt stangace.....
cartea mea e pe masa ...dar jucatorii au luat o pauza ,...sa se fii oprit jocul brusc ...fara vreun semn ...?
cartea mea e asemeni unui artist ....daca e bun e condamnat la singuratate ..deoarece prea putini sunt cei care ar reusi sa ii inteleaga modul in care vede lucrurile si le pune in lumina ...astfel ca artistul bun .....chiar daca are impresia ca oamenii is sunt alaturi ..el va fi de fapt mereu singur ...ca si un jucator....care isi pierde mintea incet incet, intr-un joc de noroc ...

1 comentarii:

Anonim spunea...

viata de artist zici tu aici?hm... foarte romantic si parca parca arati ca ai si tu un suflet. nu cunosteam sensibilitatea asta la tine. se pare ca am o prea mare influenta asupra ta. totusi, daca ma intrebi pe mine... eu zic ca esti pe drumul cel bun.oricum.un sfat... lasa jocul sa curga de la sine. orice ai face, nu se va termina asa cum vrei tu