vineri, 15 februarie 2008

Fiinta mea serbeaza iar




Si uite ca mai trecu un an ....si uite ca vremea mi-a mai asezat pe fata un rid ...asta ca sa imi aminteasca ca timpu trece si nu iarta pe nimeni ....si am ajuns la o varsta care isi cere drepturile ....dar unde se bate cu responsabilitatile ....dar ce pot eu o biata fiinta care oricum in final tot nestiutoare sa face una cu tarana din care a fost plasmuita ....si care probabil de sus ii va veghea pe cei pe care i-a iubit ....sa stie

Ar trebui sa ma distrez ca doar sunt tanara ....desi tineretea asta de suprafata e efemera ..tanar esti in adancul sufletului tau si atata timp cat flacara tineretii ramane aprinsa ...suprafata e eclipsata ....

Fiintei mele nu ii este frica de moarte ....spunea cineva care din pacate a plecat sa cante ingerilor ...doar uitarea inseamna moarte ....si atata timp cat cei de aici ma zaresc in sufletu lor mereu ...eu am sa fiu cu ei ....si cu fiecare vorba buna si gand indreptat spre mine imi vor creste aripile tot mai mari pana cand cerul nu imi va fii suficient ..si atunci probabil sufletu meu va cobora inapoi printre ei ...si va lua forma unei alte fiinte ....si isi va cauta drumul pierdut odata ,..demult ...candva .....dar pana atunci fiinta mea e aici ....si e tanara ..si se simte mai bine ca oricand .....
Acum urmeaza greutatile ....e proba numita Viata....si desi cu greutati in spinare inca poate calca drept ..desi putin apasat ....totusi calca drept .....cu timpul va ajunge sa calce stramb ..si greoi ....probabil si intortocheat ...dar acum pasul ei e ferm , drept si tantos ....fara a incalca limita ...am 21 de ani ...si pasul meu si fiinta mea .... e mai adevarata si mai ferma ca niciodata ..si asta se datoreaza vietii de pana acuma ...
E ziua mea ...si ma simt cu adevarat bine!

1 comentarii:

Anonim spunea...

all3xis
ce melodramatic ai inceput... prea melodramatic. si prea multa filosofie pt varsta ta. take it easy! nu o sa mori deja! inca nu am terminat-o cu tine...:))