luni, 4 februarie 2008

Multumesc....


multumesc tuturor care inca mai au incredre in mainile si gandirea mea ,
Mltumesc mamei ca desi dezamagita de mine peste poate totusi a gasit puterea de a ma ierta si a-si lasa mainile sa imi mangaie inca fata plansa ....multumesc mamei ca inca imi intinde mama atunci cand prapastia ma inghite ..imi lumineaza viata si mi-o presara cu flori ...
Multumesc mama ca esti acolo cand am nevoie de tine ..multumesc ca inca tamplele-ti albe au puterea de ma chema asemeni unui cantec acasa langa tine .....
Multumesc ca ochi-ti obositi de atatea dureri si plansete inca ma mai vad ..multumesc ca existi ...multumesc ca mi-ai dat o sora ..
Multumesc draga sora ca desi in felul tau cam insesizabil ma invalui in iubire ..multumesc ca desi eu nu am stiut niciodata sa vad ....m-ai aparat de lumea rea ..multumesc ca din firicele micute si farame de vise ai incercat sa imi creezi o iluzie a unei lumi mai bune ...multumesc prietenilor care asa putini cum sunt ii pot numi prieteni , fara de care as fi fost pierduta in singuratate si ceata ....multumesc atunci si multumesc acum ....ca nu sunt pierduta pe drum ...desi drumul meu a luat o intorasatura destul de de aiurea anul acesta....multumesc oricum.......
Acum este randul meu sa fac ceva pentru aceste minunate daruri ale vietii ....a mai trecut un an din viata mea ...si pe zi ce trece realizez ca timpul zboara tot mai repede si mai mut si ca oamenii care acum imi sunt alaturi candva ma vor parasi ..pentru ca asa e firul vietii ..noi plecam lasand loc celor ce vin ....visul e ca cam la final ..acum e momentul sa creez eu vise pentru voi ...multumesc pe final lui Dumnezeu care mi-a dat o familie extraordinara si multumesc pentru prieteni care sunt probabil ultimii pe pamant care mai pot oferii atat de mult .....multumesc .....

1 comentarii:

Anonim spunea...

cu placere! cu placere!