sâmbătă, 1 septembrie 2007

Mica Publicitate a........Cerului...



Se stie ca publicitatea ne sufoca de cativa ani buni ....peste tot unde te uiti anunturi publicitare , reclame , fluturasi, pliante s.a.m.d. Aprinzi televizorul reclame. De la reclame bune la produse care merita, pana la reclame de prost gust care nu isi au locul si produse fara nici un dumnezeu.... cum ar fi ( pentru mine cel putin ..reclama la sacii menajeri si alte cateva :)...sub sloganul ..." Fino mana de care ai nevoie"... ii total aiurea si fara rost...)....
Daca aprinzi radio-ul aceeasi chestie numai putin mai cenzurata ...nu stiu daca v-ati dat seama dar de cele mai multe ori cand e piesa mai frumoasa si normal vrei sa o asculti pana in capat, ii taie finalu si nu numai si incep reclamele alea minunate dupa care cred ca majoritatea arunca cu pietre si isi smulg parul din cap cand aud reclama din minut in minut . Nu ar fi o problema atat de grava daca ar fi tot alta ....da te trezesti cate odata ca si la Tv si la radio pun aceeasi reclama din 2 in minute .
Daca mergi cu masina in orasele mari din 10 in 10 metri reclama la aproape aceleasi produse ....ideea e ca o firma are o reclama anume la parizer ( un exemplu)....apoi nu mergi 10 minute bine alta firma la alt parizer si cand stai si analizezi realizezi ca ....hello! ..ii parizer ...
Era sa uit ...de reclamele la biblii , si la mantuire ...da ati ghicit ..martorii lui Iehova ; nu ma
intelegeti gresit nu am nimic cu ei ...insa am ajuns in asa hal in cat sa punem pe hi5 poza cu Isus .
.si sub ea sa scrii 100% Isus ?????.....sa fim seriosi ...putina decenta nu ar strica ....deci ideea e ca inclusiv religia , biserica a ajuns sa beneficieze de ceea ce numim noi reclama publicitara....Initial ideea festivalului si a pozelor pe internet inclusiv hi5,....(goddd....anyway!!!).... apartine grupurilor religioase din strainatate insa mai nou au inceput si romanii nostrii...sa faca propaganda si reclama te miri cum si cat de pompoasa lui ISUS...RUSINEEEE!!!!!
Dar uite ca nu numai pe pamant publicitatea face ravagii .....publicitatea dragi prieteni a ajuns si Sus .....da Sus .la Doamne..Doamne,..nu va mirati e adevarat ...
Ieri eram la niste colegi acasa .....si o colega facea o lucrare de licenta pentru a ajuta pe cineva......si avea de redactat o carte despre religie...evident cea baptista ...din nou ..nu am nimic cu ei ...dar mi se pare total absurd cum promoveaza religia....in fine ....si am zis ca o ajut ....
M-am apucat sa ii citesc ( ii dictam ).....si ea scria la computer si la un moment dau de un capitol ..." mica publicitate a cerului ".....evident m-am amuzat copios pe chestia asta ...
Erau anunturi de genul .." se cauta preot pentru post in slujba lui dumnezeu se ofera ....."...nu mai stiu exact care era continuarea insa la final numa la preot nu te mai gandeai ....
Cum spuneam initial, reactia a fost ca m-am distrat cu prietena mea de numa ..insa dupa aia am stat si am analizat situatia si am ajuns la ideea ..... ca totusi radem si glumim ..insa situatia actuala in religie e dea-dreptul critica ....adica numa pentru a avea cati mai multi adepti am ajuns sa ii facem reclama la Isus si la Dumnezeu ...totusi unde este decenta aia si respectul pentru divinitate ....totusi chiar asa de rau am ajuns .....e trist.....intradevar cum spunea si ea.....nu e de ras ..e dea-dreptul de plans ca am ajuns la nivelul acesta gandire atat de josnic ....si ieftin ...
Da.... asta e tot ce poti sa spui de publicitatea in religie si nu numai... in ziua de astazi....indiferent ca e pe Pamant sau mai nou in Cer...E JOSNIC SI IEFTIN...!





1 comentarii:

Anonim spunea...

Iulia...am incercat sa nu rad la ceea ce ai scris de Martorii lui Yehova...dupa cum ai spus..nu este de ras..este de plans...dar cu toata stima..nu am putut sa nu fac pe mine.Totutl ca totul pana am auzit de hi5...cuvant care a atins apogeul istoriei scrise in prezent.Nu pot sa cred ca oamenii normali isi pun pe hi5 poze cu Iisus si comentariu pe deasupra..e JENIBIL!JENIBILO-PENAL!
Ma mandresc de multe ori ca sunt ortodox...ca nu sunt nevoit sa ma plimb in timpul meu liber sa torn cu tolcerul Biblia in cap..let's take it easy with this stuff(nu ca ar fi plagitura dupa Mika)..numai noh...a ajunge la un grad atat de ridicat de imoralitate..te poate distruge pe tine ca receptor al unor erezii de neconceput in viata spirituala normala.
Haideti sa ne facem tenishi cu Iisus pe ei...tricouri...imprimuri fel de fel...sireturi pe care scrie Iisus..cu toate ca noi ascultam manele sau alte chestii super ciudate si comerciale...sau ca umblam in Imperialu vietii.NO WAY!Mintile astea trebuie zdrobite!
Si ca sa nu am leg numai de Yehovisti hai sa le luam si pe tarfele pocaite.Deci fara suparare..cele care le vedeti imbracate cu fuste lungi...pana in pamant...cu pieptul acoperit si fitze de nevinovata..aleea sunt tarfele de lux.Le vezi ziua la Biserica si vineri seara stand in poala tuturor.Deci ce chestii de genu asta m-am scarbit...chiar e penibil...imi provoaca greata...
In finalul acestui comentariu Iulia...nu pot sa zic decat ca POCAINTA si YEHOVIMEA ... au asteptat prea mult clientii in acelasi loc..cu toate ca traseul era de cativa km.
Succes dragilor...pssst...pocaita...vine un BMW...scoate Biblia(na-i noroc)