luni, 6 august 2007

Sunt tanar , doamna tanar cu spatele frumos si vreau drept hrana, lapte din sfarcuri de cometa ... Sfarsitul nu-i aici...






"Nu conteaza cat de lung am parul ....important e cum si cat gandesc "


Un om extraordinar ......o stea care va straluci mereu in amintirea noastra ...de acolo de sus Motzu ne va calauzii pasii ...asa ne place sa credem si asa va fi ....dupa cum spunea si el ( Florian Pittis " Motzu") , " ...sunt liber". " Nu exista ieri si nu exista maine exista doar clipa ....eu imi traiesc clipa ".....acestea au fost cuvintele sale la implinirea frumoasei varste de 61 de ani .


Iti multumim Pittis ca ne-ai invatzat cum sa umblam in blugi, cum sa ne purtam parul in plete (si sa ne mandrim cu ele )..ca datorita tie si curajului tau am invatzat sa spunem atunci cand e nevoie "NU"....ca ne-ai invatzat sa iubim rockul si sufletul lui pe care prea putini il vad .....ar fii atatea lucruri pentru care sa iti multumim dar nu ne-ar ajunge ani si pagini goale sa le scriem toate....vei ramane mereu cu noi ,vei fi viu si niciodata NU TE VOM UITA ! ....Doar uitarea inseamna moarte.....iar tu ...tu Motzule nu vei fi uitat decat....atunci.... cand soarele si luna vor straluci pe cer in acelasi timp si va fi zi si va fi noapte ...poate doar atunci vom stii de moarte ...
O mare pierdere atat pentru filmul romanesc ,pentru muzica Folk , pentru teatru , pentru radio-ul romanesc (adevaratul radio)...cat si pentru atatea generatii pentru care a fost poate mai mult decat un frate ....e trist ....vestea mortii sale ne-a socat si totodata ne-a bucurat, stiind ca asa el si-a implinit visul ....acela de a canta si de a fi alaturi de cel care i-a calauzit pasii in muzica si viata , John Lennon ...
De cate ori va ploua ne vom aminti cu drag ....ca " ploaia care va veni le va potopii pe toate ".....si atunci vom stii sa iubim 2000 de ani rockul si oamenii lui .....si totul va fi un " vis de primavara...
Dupa cum spunea si el ...."SFARSITUL NU-I AICI"......a fost dus si pus fara voia noastra intr-o colivie de aur .....era nevoie de un suflet pur si plin de viata ... pentru a bucura si incanta sufletu ingerilor ...si a devenit astfel.......un inger printre ingeri...... poate cel mai stralucitor..... A fost , este si va fi ...STEAUA ROCK-ULUI ROMANESC !
.....dormi in pace Motzule..:(.....
Dumnezeu sa-l Odihneasca....!!!.....

2 comentarii:

Anonim spunea...

un om mare, un suflet si mai mare ... e vom aminti de el mereu in timp ce ii vom asculta cantecele care cred eu ca o sa dainuiasca mult timp de acum inainte

Anonim spunea...

Am aflat ca a murit. sitam ca e bolnav si ca e in spital, dar nu ma asteptam sa moara, chiar daca deja a ajuns la o varsta, destul de inaintata. zicem ca am alfat ca a murit. am luat telefonul si am sunat un prieten care stiam ca va merge la inmormantare. si asa am ajuns la bucuresti in cimitirul bellu. a avut parte de o inmormantare frumoasa. desi ma asteptam la ceva mai multa lume si mai multi artisti.
Florian Pittis a ajutat mult multi oamnie si multe trupe.. chiar si dupa moartea lui inca mai ajuta...
http://www.youtube.com/watch?v=NJpNZcB0Y3E