vineri, 6 iulie 2007

luminile s-au stins .....absurd

Linistea din jur o ascult .....si ...mi se pare absurd.......mi se pare absurd ca tin la tine ....absurd ca stai cu mine

absurd ca ma intelegi .........absurd

drum pustiu si obosit .....sunt doar un nou venit .......mainile si obrajii imi ard de la prea mult praf ......

vise si credinti .....ne credem niste sfinti .....si ...de fapt ....suntem 2 apostoli mincinosi ....si fricosi ....

ne mintim ca ne iubim .........

ma minti .....te mint ...si in brate te cuprind .....ochii....ochii tai ma sperie ...si imi dau fiori ......

ochii tai imi vorbesc urat uneori si totul ......se reduce ...la .....absurd

absurd aici ...absurd acolo ..absurd vechi ...absurd nou ....cine mai stie ?

bulevarde reci .....in nopti pustii tacute ..si .........fierbinti ....., in brate ma cuprinzi

si te privesc tacuta .

si.......sunt muta .....si sunt .....

absurda ....

si ma vrei la pieptul tau ......si ma enervezi cumplit ..zau ....esti absurd .....esti universul meu absurd ...

am invatat sa il inteleg ...si stiu ....pas cu pas ..ma indrept spre un maine absurd si incert ....

si chiar nu vezi ...chiar nu vrei sa crezi ....sa intelegi ca suntem absurzi ...amandoi ..umar langa umar ..si ma stresezi si spui prostii ...si te privesc ...si stiu ......suntem copii ....

eu stiu .......tu stii ?...:)

0 comentarii: