joi, 5 iulie 2007

bine ..deci....vreau la mareeeee...:)


vreau la mareee....vreau sa vad pescarusii pe cer ,,,,,vreau sa stau noaptea la foc .....si sa cant ....vreau sa construiesc castele de nisip ......vreau sa inalt un zmeu .....vreau sa imi zdrangan chitara ....avand in vedere ca nu stiu canta ....:)))....vreau sa culeg scoici ...vreau sa simt nispul fierbinte cum imi arde picioarele ....vreau sa beau o bere la " epava " .....si apoi sa am duc sa dorm sub stele ....sa imi fie frig ..si totusi cald de la prea multa fericire ....si vreau sa vina ploaia ........sa dansez in ploaie in timp ce valurile in spala picioarele ,,,sa le recoreasca .....vreau sa vad vapoare in larg ......si apoi .......sa plec in gara ....sa ajung tarziu .....si sa pierd trenul ....sa stau pe peron si ma stresez cum ajung eu acasa ....sa ma duc inapoi pe plaja ....si sa falsez la lume ...in speranta ca imi vor da ceva bani pentru efortul depus macar ...sa ajung acasa ......si zic ...da mai ..o meritat ...aiurea dar fain ....vreau aiureli....vreau in vama .......:)

1 comentarii:

Anonim spunea...

Lucrurile simple si care par cele mai lipsite de importanta, fac viata sa merite a fi traita.Si mie mi-e dor de mare avnd in vedere ca anul acesta nu ma duc...apropo ai talent la scris ;)