miercuri, 3 octombrie 2007

iertare....cer iertare....





Se lasa tacerea peste lumea mea....bucati mici din suflet s-au pierdut in fumul unui an pierdut .....nici zilele ploioase si nici zilele cu cel mai napraznic ger nu alina nici pe sfert sentimentul de vinovatie si tristete care zace in mine si urla mut sa iasa la suprafata ...
Un an pierdut ...."fugit irreparabile tempus"....timpul pierdut nu il mai poti recupera .....tot ce mi-au mai ramas sunt amintirile ...
.......speranta e undeva ferecata ....ii este frica sa ma iasa la lumina .....a spus ca asteapta cuminte un semn ....si poate nici asa nu o sa mai vrea vreodata sa vada si sa fie incalzita de caldura zilelor cu soare ...
S-a suparat pe mine ....inima .....nu mai vrea sa comunicam ...speranta sta pitita si ma judeca ....si ma tot scuz ....incerc sa gasesc fel de fel de scuze ..insa si ele fug mancand pamantul .....nu vor sa fie partase la dezintegrarea lenta la care mi-e supus sufletul......
nu ma mai asculta nici degetele ...nici ochii ....nu vor ....ochii se tulbura ...si se joaca in diferite nuante de indiferenta ....degetele .....fug de pe tastatura, de pe fata mea ,...ma acuza ....si ma arata cu buricul degetului aratator .....liderul lor ....
sentimente de vinovatie ma incearca .....si observ ca nici picioarele nu mai imi dau ascultare ....refuza sa se mai miste .....s-au poticnit si nu mai vor sa ma ajute .....urechile si-au inchis ferastruicile .....spre minte .....nu mai am loc nici macar in mintea mea.....
drept urmare ....m-am hotarat........le las libere ....sa nu ma mai asculte .....asa ca acestea fiind scrise ....blogul i-a sfarsit aici si acum ....las loc liber unei minti noi ....si unor simtaminte mai pure .....care poate o sa stie sa ocoleasca greseala ........care sta la panda ...
m-am dus ....sa caut .....ceea ce am avut odata ....iar daca voi gasi vreodata acel ceva ..ce am avut atunci demult ....am sa ma intorc si am sa imi cer iertare .....si poate atunci voi gasi de la toate cele, umpic mai multa toleranta si intelegere ......
Iertare.....suflete al meu....

1 comentarii:

Anonim spunea...

Adevarat graitai.....frumos scris..continua in felul asta....si totul o sa fie bine...